Sunday, March 11, 2012

Piinlik, piinlik

Esmaspäeval oli mul lõunakarbis liha ja brokuli. Istusime Halinaga kahekesi lauas ja sõime ning ajasime juttu.

Olin juba lõpusirgel oma söögiga kui Staffan tuli ja istus ka lauda. Kaks minutit hiljem ütles:

”Aire ma arvan et sul on brokuli otsa ees”.
Oi kurja ja oligi. Kui piinlik, piinlik oli. Aga noh mis sa teed, pühkisn vapralt otsaesise puhtaks ja naeratasin. Ajas veidi naerma ka, et no kus kurat ta sinna otsaette sai.

Sama päev sain hakkama ka teise piinliku olukorraga. Pidin õhtul Per`ile külla minema ja tahtsin küsida mis kell sa tahad, et ma tuleksin (What time do you want me to come at your place). Sõnumi saatsin aga poolikult, kirjutasin: Mis kell sa mind tahad? (What time do you want me?)
Oi raisk, seda taibates läksin näost tulipunaseks (olin tööl). Sobisin hästi kontori punaste vaheseintega.
Loomulikult saatsin koheselt täiendava sõnumi järgi. Ainult mina suudan selliste asjadega hakkama saada.

Teisipäevl saatsin oma rootsi keele harjutused ära. Nüüd on kõik 5 kodutööd esitatud. Võttis ainult pool aastat. :) Esimesed kaks esitasin veebruaris ja sain eelmine nädal vastuse et kõik on korras. Huvitav siis kaua nende viimase kolme harjutuse läbivaatamine aega võtab?

Kolmapäeval rootsi keele tunnis tegime alguses soendust eelmise tunni sõnade peale. Nagu alias. Õpetaja seletas sõna ja meie pidime ära arvama. Sain päris mitu sõna arvatud. See ülesanne tehtud oli aeg jätkata tunni teemaga. Kuidas küsida ja öelda mis kell on. Eee mul oli see teema rootsi keele esimeses tunnis. Õpetaja küsis mis kell on ja mina vastasin ilusti et kell on veerand üle viie.
Siis õpetaja küsis, et kas meil on see teema juba olnud mina vastasin et mina tean jah.
Nüüd ütles õpetaja: „Aire mul on sulle midagi“. Muutusin ärevaks.
„Palun tule minuga“
„Eeee, miks?
„ Me tahame et sa teeksid testi, oled kõik kodutööd ära esitanud ja arvame et sa võiksid testi teha.“
„ Nüüd kohe? Ee, ma ei usu et ma valmis olen, ma alles eile esitasin kodutööd“

„ No me arvame et oled, läheme teise ruumi.“

Võtsin pliiatsi ja kustuka ning läksin. Sain testi kätte ja hakkasin usinalt tööle.
Küsiti nime ja kust tulen. Aastaajad, kuud. Küsisõnad ja lause moodustamine, numbrid. Ning siis testi parim osa. Kella aeg. Sellega oli kaks harjutust. Teine harjutus oli normaalne. Rootsi keeles oli kirjutatud kellaaeg ja pidin kirjutama numbrid mis kell on.

Aga esimene harjutus. Ehhee. Ma pidin kaks korda tõsiselt lugema, et kas saan ikka õigesti aru mida tegema pean ja vahtisin näidet nagu loll lammas.

Nimelt oli lehe keskel pildid kellaga, kus osutid olid erinevates asendites mingi 10 pilti ja siis paremal ja vasakul pool oli numbritega kella aeg ning ülesandeks oli ühendada pilt numbriga. Kasutades Ansipi väljendit: No tule taevas appi! No tegelt ka, kus on siin tegemist rootsi keelega?! Aga mis seal ikka. Loodan et sain ülesandest ikka õigesti aru.


Mõned teist juba teavad et rootsis naistepäeva ei tähistata, seega ei mingeid lilli, ega shokolaadi 8ndal märtsil. Aga päeva tähistamiseks sain kinoskäigu. Journey 2: The Mysterious Island. Täitsa soovitan. Action- komöödia. Naerda saab ja mõnus ajaviide. Tänud kõigile, kes saatsid mulle sõnumeid ja virtuaalseid lilli.

Laupäeval otsustasin olla asjalik ja koristasin maja. Sorteerisin prügi ja pesin põrandaid. Läksin ka oma riidekapi kallale. Valisin välja hunniku riideid, mida ma pole siin poole aasta jooksul kordagi kandnud. Sain jälle kappi veidi ruumi. Õhtu möödus Erurovisooni lainel. Rootslased said ka lõpuks laulu valitud. Mulle see laul täitsa meeldib. Aga hea asi on nüüd see, siin Rootsis olles, et saan Eesti laulu poolt hääletada :).

Pühapäeval viisin oma hunniku riideid poe ees olevasse Humana kasti. Tundsin ennast kohe veidike hästi. Ja miks ka mitte. Selle asemel et riided ära visata sai nendega midagi kasuliku teha ja ehk on kellelgi abiks. Ise olen korduvalt tudengipõlves Humanas käinud shoppamas ja mitmeid häid leide leidnud.

Aeg on teha kevadine suurpuhastus ka sinu riidekapis! :D

Pärastlõunat aitasin Lena`l viimased asjad hostelist meile tuua ja nüüd on ta ametlikult sisse kolinud. Siis pesime veel lumesajus aknaid ning tühjendasime elutuba tränist. Hakkame seal siis loodetavasti varsti remonti tegema.

Nädala tarkusetera
Parim lahendus piinliku olukorra lahenduseks on naeratus :)

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home