Sunday, January 29, 2012

Toga pidu

Muutsin ära oma blogi setingud ja nüüd peaks saama komenteerida ilma kuhugi sisselogimata!

Esmaspäev oli väga kiire päev. Lõunale jõudisn alles kell 13.30 (tavaliselt 11.30). Nimelt käisid minu juures kaks Bobi (meie ülemused Kanadast) asju arutamas ja vaatasime koos läbi eelarve, kust pärinevad tonnid mis sinna pandud on. Pärast pikaajalist arutelu ja arvutustabelite vaatamist saime selge pildi ette. Excel on ikka hea asi! Ma ei kujutaks ette kui peaks kõik need arvutused tegema kalkulaatoriga või veel hullem peast arvutama.

Ahaa ja mina vana exceli ekspert lahendasin hommikul Lena tekitatud müstika excelis. Möllasin miski 10 minutit aga sain excelist jagu :). Oh, nii hea tunne kohe oli.

Tööpäeva lõpus olin dilemma ees, kas minna ujuma või mitte. Võtsin ennast siiski kokku ja läksin. Esimest korda siis see aasta ja esimest korda Bolideni ujulas.

Leidisn parkimiskoha ja ukse kust siseneda. Andsin oma kaardi ja ütlesin et olen esimest korda ja kuhu ma täpselt minema pean. Tädi näitas lahkelt naiste riietusruumi suuna kätte. Tänasin ja läksin riietusruumi. Leidsin kapi ja võtsin seljast jope, tuli teine töötaja kes tuli mulle näitama kus on pesuruum ja saun ja kuidas basseini juurde saab. Nii mõnus kohe! Tänasin ja asusin riietuma. Kui olin valmis kappi lukustama, ei saanud ma sellega hakkama. Üks vanem naisterahvas nägi, et olen hädas ja tuli siis ka vaatama, et mis mureks on. Skellefteå ujulas peab sul olema oma lukk kaasas ja seega pole mul seal kunagi probleeme olnud. Siin aga oli kapil juba võti ees, aga keerates kapiuks lukku ei lähe. No mis jama on?. Sain siis vanema naisterahva käest teada, et 1 kroonine tuleb sisestada (selle saab pärast tagasi). Oh seda ebaõnne olin just rahakoti müntidest tühjaks teinud. Aga nagu vanarahva tarkus ütleb, kus häda kõige suurem, seal abi kõige lähemal. See sama vanem naisterahvas andis mulle 1 kroonise. Nii kena! Olingi valmis basseini sukelduma.
Bassein on siin lühike, umbes kuskil 16 m pikk ja kokku 4 rada, aga ruumi oli küllaga, sest meid oli seal ainult 3 inimest. Mingi hetk avastasin end basseinist täiesti üksinda. Pärast ujumist käisin veel saunas ja siis koju.
Oi seda sahameest küll, häda on kohe temaga. Jälle oli vall teel, umbes 30cm. Parkisin siis auto tänavale ja asusin kühveldama. Just siis kui olin kõik kenasti puhtaks saanud saabus ka Chris koju :)

Õhtul tegime Chrisiga ajurünnaku laupäevase peo kohta. Genereerisime nii mõnedki vahvad ideed. Aga sellest hiljem.

Teisipäeva õhtul käisin Matt`i juures Jengat mängimas. See oli tema esimene kord. Ma siis tegin nalja et arhitektidele peaks see mäng küll õppekavas kohustuslik olema. Minul läks mängus väga hästi! Kui õigesti mäletan siis ma ei ajanud kordagi torni ümber. Hiljem vahtisme telekat. Ajuvaba happy ending film tütarlaste internaatkoolist. Põhimõtteliselt oli kogu tegevus nii ette aimatav et vahepeal jäi juba selline tunne et oled käsikirja ise kirjutanud.

Kolmapäeval pärast rootsi keele tundi läksin Tinale külla. Tina oli õhtusöögiks vaaritanud ahjus kala ning kõrvale kartul ja ülihea suvikõrvitsakaste. Vaatasime filmi ja kell 22.00 tuduaeg.

Neljapäeval käisin poes ja ostis endale Toga jaoks riide. Ostsin kõige odavama :).
Tegemist oli jõuluteemalise riidega. Järgmised jõulud saan seda kasutada laudlinana.

Reedel käisin Tina jures lauamänge mängimas. Mängisime Role-it ja pärast Unot. Kummaski mängus mul seekord võiduõnne ei olnud.

Laupäeva hommikul kell 9.30 asusime Skellefteå poole teele, et teha õhtuseks peoks vajalikud ostud.
Käisime veel enne vaatamas küttepuid ja olime nõus ostma 2 ruumi puid. Hinnaks 500 kr. Puud lubati kohale tuua kella 14 paiku. Poodides kolistamine oli päris väsitav, aga saime kõik vajaliku.
Jõudisme koju nõks enne kahte ja puud olid juba kohale toodud. Saab jälle ladumise rõõme nautida.

Kell kolm algasid peoks ettevalmistused. Mina valmistasin piibunurga ja Chriss möllas jääbaariga. Tulemus oli igati vägev!
Pildil ettevalmistused peoks




Piibunurk oli nii popp, et vahepeal oli tantusupõrand peaaegu täitsa tühi.




Jääbaarist serveerisime külalistele tervitusjoogi.(Kokku oli peol 20 inimest). Selleks panime kaks päeva varem külmutatud vaarikad viinasisse likku. Tervitusjook koosnes siis 0,5 l viina, 1 shampus, 1 liiter viinamarja mahla ja 1,5 l sprite`i. Jook oli mõnus ja kui veel vaarikaid ka alla neelasid, hakkas veri vemmeldama ja peomeeleolu oli majja sisse lastud.

Peole olin kutsunud ka ühe Eestist pärit neiu, kelle leidisn FB`ist. Nimeks Karin. Elanud Rootsis 7 aastat. Jaanuaris kolis Skellefteåsse. Ta ise õpib Umeås. Ta poisssõber elab Skellefteas ja seega nädalavahetustel on ta tihti siin. Mõnus oli jälle Eesti keelt rääkida, kuigi vahepeal sujuvalt läksime inglise keelele üle ja tema vahepeal veel rääkis rootsi keelt ka teiste külalistega. Väga lahe oli. Leppisime kokku, et kui järgmine kord kokkus saame siis lähme kelgutama.

Kelle kaksteist serveerisime näljastele külalistele hot-doge. See oli hea soolane vahepala ja peale kehakinnitust pidu jätkus. Viimased külalised lahkusid kell 2.30 siis veel väike kiirkoristus ja kella 3 paiku magama.



Pühapäeva ennelõunat koristasime kolmekesi (mina, Chris ja Theresa- Chrisi tüdruk) maja kenasti jälle puhtaks.


Selle nädala pärl pärineb postimees.ee
Päeva horoskoop 23.01.2012

Oled mingis asjas lõpuni läinud ja leiad endas üles kirka rahu. See paistab välja ka sinu kogemusest ja tegutsemisest.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home