Sunday, January 15, 2012

Miks kanda püksirihma?

Nädal on läinud nagu niuhti. Eks ta ole uue aasta algul igal pool alati veidike kiire.
Kolmapäeval oli selle aasta esimene rootsi keele tund. Olime ainult neljakesi. Kolm õpilast ja õpetaja. Seekord oli tunni teemaks huvid. Vaatasime siis koos sõnad läbi ja püüdsime arvata mida miski tähendab. No näiteks jalgpall, võrkpall, jäähoki on inglise keelega väga sarnased. Aga siis ilmus kummaline sõna frisbeegolf. Tundsin ära sõna frisbi ja sõna golf, aga mida kuradit see tähendab. Olime kõik kolmekesi täiesti nõutud.

Siin siis seletus. Frisbigolf teisti ka Disck golf. Mängitakse spetsiaalsel väljakul frisbi taldrikuga, mida visatakse väljakule püstitatud korvidesse. Mängitakse individuaalselt ja võidab see kes läbib raja väiksemate visete arvuga.

Neljapäev käsin selle aasta esimeses zumba trennis. Uued laulud ja liikumised ning hüppamist ja kargamist kui palju.

Reedel postitasin FB teate et lähen 20 kuuks Colombiasse. Kahjuks ei lähe. Tegemist oli naiste tervisele tähelepanu pöörava kampaaniaga. Ja tähelepanu sain ma tõesti. Tänu shokeerivale uudisele jagus mul tükiks ajaks selgitustööd. Jah, võibolla just mitte kõige parem viis tähelepanu saada, aga toimib igaljuhul.
Luban et nii pea enam midagi shokeerivat ei postita, kui see just tõsi ei ole.

Nädalavahetusel käisin Lulå lähedal oma sõbrale lauatamist õpetamas ja siis õhtul tudengite klubis peol.

Läksime mu Luleås oleva sõbra sõbra poole enne peo algust soendust tegema. Liikusime kämpuses ja mul murdus teksaste metallist nööp pooleks. Täitsa pael, lukk vajub lahti ja sikutan muudkui oma pükse ülesse. Nüüd sain aru miks püksirihma peaks kandma. Nii ma siis kekslesin seal kahe noormehe seljataga ja muudkui tarisin oma pükse üless. Õnneks see kelle ühikasse me läksime laenas mulle oma rihma ja seega olin tantsuplatsiks valmis- püksid kindlalt jalas. Muidu oleks ikka pärsi karm kui keset tantsu äkki püksid jalast kaovad. Välgutad aga oma trussareid ja ei saagi aru miks äkitselt kõik sind vaatavad ja mõteld et ohhoo kas tõesti on mu tantsuliigutused nii vägevad.

Ühikas olime kokkuvõttes kuuekesi, mina koos viie mehega. Jõime vana head viina Red Bulliga ja siis veel kaks Mintu shoti Baileys`ega. Täitsa huvitav kombinatsioon ja peaks ütlema et päris maitsev.

Kuna see nädal lõppes tudengitel sess, siis rahvast klubis oli metsikult. Seisime järjekorras miski 15 minutit et sisse saada. Sellist saba olen ainult filmides näinud. Ikka väga palju inimesi. Üks minu sõbra sõber on Eestiga seotud nimelt on tema vanavanemad Eestist pärit. Ta ise on küll sündinud ja kasvanud Rootsis ja Eesti keelt ei oska, aga ikkagi päris lahe! Ühe sõna ma talle nüüd õpetasin- terviseks! ;)
Pidu kestis kella kolmeni ja siis oli ka paras aeg kodupoole liikuda, sest jalad olid tantsimisest päris väsinud ja pea mõnusalt sumisemas.


Nädala sms:
Küsimus: Why are you so hot?
Vastus: Otherwise I could not survive the cold Swedish winter.

5 Comments:

Blogger Angeelika Mäll said...

This comment has been removed by the author.

10:55 PM  
Blogger Angeelika Mäll said...

This comment has been removed by the author.

10:59 PM  
Anonymous Anonymous said...

Nüüd saab kommenteerida ka ilma sisse logimata. Kommentaari kirjutamise kasti all vali valikust- Anonymous. Aire

9:11 AM  
Blogger Angeelika Mäll said...

This comment has been removed by the author.

4:22 AM  
Anonymous Anonymous said...

olen ise mänginud discgolfi paar korda Soomes ja ühe koora Eestis, väga äge mäng on, soovitan proovida:) Kristina K.

4:23 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home