Sunday, October 30, 2011

Halloween

Kolmapäeval käisid meil karjääris külalised ja Lena (geoloogist töökaaslane) palus mul olla üks autojuhtidest karjääris. Siiamaani ma pole ise veel karjääris autot juhtinud, aga alati on esimene kord ja nii ma siis tegingi oma esimese ralli koos külastajatega. Ilm oli nii udune, et eriti nähtavust ei olnud ja suured kallurid ilmusid teele ei kusagilt. Aga vägev oli.

Reedel käisime Tinaga Halloweeni peoks riideid vaatamas. Mina ostsin endale keebi ja sinised läätsed ning Tina kleidi. Laupäeval toimus siis suur pidu. Rahvast oli kuskil 30 kanti. Enamus olid geoloogid Boliden ABst. 90% inimestest oli vaeva näinud ja kenasti teemakohaselt riides. Tervituskokteiliks oli Bloody Mary. Oh tunnen maitset veel siiani. Pidu toimus Bolidenis minu uues kodus, nii et mul oli oma tuba kuhu puhkama minna. Magama sain kell 6 hommikul. Vägev pidu!

Hommikul jätsime mu kaasüürilise koristama, et esmaspäeval saan kenasti sisse kolida!!!







0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home