Sunday, October 23, 2011

Pimedus on saabunnud

Esmaspäeva hommikul kell 5.15 tööle sõites oli ikka väga pime. Aga pimeduse vastu aitab loomulikult tuled. Rootsis, siin üleval põhjas, on üle poolte autode paigaldatud lisalaternad. Tüüpiline on kaks, vägevam kolm ja ülitegijatel lausa neli lisa laternat. Sattusin selle viimasega esmaspäeva hommikul kokku. Juba kaugelt vaatan mina et mis valge täpike see on. Täpike tuleb lähemale ja läheb suuremaks ja suuremaks. Kurja, selline tunne et sõidan otse rongi esilaternasse (no lihtsalt nii võimas valgus) ja see auto oli minust veel ca 2 km kaugusel. Ikka julmalt võimsad prožektorid. Kui sellisega sõita, ega siis vist vahet pole kas on öö või päev- valge on kogu aeg.

Teisipäeval saabusid meile külla tähtsad tulevased potentsiaalsed investorid. Teisipäeval mind põgusalt tutvustati neile ja kolmapäeval näitasin neile Surpacis karjääri „plokk mudelit” ning planeerimist.

Neljapäeval kaklesin surpaciga. Mudel andis mulle raporti mis näitas et selles plokis on kõik ainult kuld aga visuaalselt oli näha et on ka waste rock sees. Ja nii ma siis võitlesin temaga. Kokkuvõttes oli programmil õigus aga tulemuseks oli minu võit. Üks koma oli valesti ja pärast vea leidmist oli kõik jälle normis.

Reedel arutasin oma kanadalasest ülemusega kus me paksime uue kullavarude leidmiseks puurima ja kuidas puuraugud paigutama. Ee ma ei ole geoloog! Aga pärast kahe tunnist arutelu saime kolm auku paika. Äge.

Reede õhtul toimus Tina juures tähtis õlle degusteerimine. Ostsime kümme erinevat sorti. Kaks 0,5 purki igat sorti. Meid oli 5 inimest, nii et igaüks sai 200 ml õlut. Lisaks tõid Tina sõbrad veel omalt poolt erinevaid õllesid (mõned kattusid). Kokku proovisin 14 erinevat õlut. Alustasime lahjemast 5% ja kangeim oli 5,7%.





Kuna mina olin ürituse eest vastutav siis paigaldasin õlled kenasti kõik külmkapis kenasti järjekorda, et oleks hea võtta. Esimesed kaks sorti (4 pudelit)panin sügavkülma, et külaliste saabudes oleks oleks külm õlu kenasti olemas.

KAhe esimene õlle degusteerimine läks vähe viltu. Nimelt võtsin esimesed kaks purki sügavkülmast välja ja valasin klaasi. Teise õlle väljavalades märkasin, et üks purgid on erinevast margist. Seega olime juba ka esimene voor joonud eri õllesid. Ning siis meenus mulle et esimene voor valasin ma kõikidesse klaasidesse kõigepealt esimese purgi ja siis teise ning seega kokkuvõttes jõime esimene voor õlle segu. ahahahaaa. Mina ikka oskan ;). Edasi kulges kõik korrapäraselt ja plaanikohaselt.

Igale õllele sai anda punkte 1-5. Viis kõige parem. Maksimum punkte ei saanud ükski õlu.
Topp kolm: I Stockholm (5,3%),II Brygg (5,7%), III Sofiero (5,2%).

Lisaks mängisime Riski ja Sabotööri. Riskis võitsin teise mängu vallutasin Euroopa ja osa Aaafrikast ning Kanadast.
Minu võidumäng.

Järgmine nädal on Halloween ja siis jälle pidu!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home