Saturday, October 15, 2011

Parim esmaspäev

Jah, esmaspäev oli tõeliselt tore päev. Üks parimaid siiani Rootsist. Päev oli täis häid sündmusi ja uudiseid. Sain hea tagasiside ülemuselt neljapäevase koosoleku kohta. Sandra ostis lennupiletid Rootsi, nii et nüüd on külla tulek ametlikult kinnitatud. Bowlingus tegin isikliku recordi 143 punkti ja Skelleftea hokitiim võitis. Fantastiline!

Teisipäev ja kolmapäev kulgesid rahulikult oma tavalises olekus. Ja ei tule vist teilegi enam üllatusena et kolmapäeval rootsi keele tund jäi ära. Neljapäeval teatati et nüüdsest hakkab tund olema esmaspäeviti kell neli. Pagan küll ma ju alles lõpetan töö sellel ajal. Muidugi kui kella 6 tööle minna, siis lõpetaksin kell 15.00. Aga see tähendaks, et peaksin kell 5 ärkama. No vaatab mis ma välja mõtlen.

Neljapäeval tuli meid jälle vaatama ülemus Kandadast. Üks mees (Erik) kolis välja ja teine sisse :). Reedel läks ülemus kellegi juurde õhtusöögile nii et olin üksi kodus ja tegime Sandraga väikese online veini õhtu. Internet on imeline :)

Täna, laupäeval, viisin pooled oma asjad juba uude koju. No ma ei saa aru kuidas ma kõik asjad autosse ära pakkisin kui Rootsi tulin. Praegu oli juba auto nii täis, et kõik asjad küll ei oleks ära mahtunud. Nüüd on veel riided ja esmavajalikud asjad siin.

Nüüd meenub, et ega teisipäev tegelikult nii rahulikult ei möödunudki. Närvid olid ikka täitsa läbi. Nimelt jälgisime Tinaga suure põnevusega jalka mängu. Tulemus oli muidugi super! Jääme siis ootama 11 novembrit.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home