Sunday, October 09, 2011

Algas oktoober

Esmaspäeval (03.10.11) pärast rasket nädalavahetust ootas karjääris mind üllatus. Nimelt 500 meetrit enne kontorit peeti mu auto kinni, enne mind minu ees olev auto. Mõtlesin, et mis nüüd juhtunud on, et kas mõni õnnetus või midagi, aga oh ei. Mitte midagi hullu. Hoopiski alkoholi test. Võtsin siis kopsud kõvasti õhku täis ja puhusin nulli välja :)

Kolmapäeval käisin Bolidenis (u 40 km Skellefteåst) ühte maja vaatamas. Töökoht oleks mulle lähemal kui praegusest elukohast. Tina üks töökaaslane üürib seda ja otsib kaasüürilist. Maja on suur. Kolm magamistuba, köök, söögituba, wc, vannituba. allkorrusel peoruum koos kamina ja väikse piljardilauaga, pesu pesemise ruum, saun, wc, katlamaja. Garaaž.
Maja vajab värskendust, hea asi on see et omanik maksab kõik vahendid ise kinni. Novembris kolin sisse.

Neljapäeval oli mul esimene koosolek mida pidin läbi viima. Et kinnitada minu planeerimismeetod, planeerimiseks vajalikud parameetrid ja väljundid. Koosolek läks päris hästi. Kahel korral pidin mõned osalised tagasi teema juurde kutsuma. Õnneks on Mäering, Mäeseltsi ja instituudi töö mind õpetanud koosolekul korda pidama.

Kolmapäevane rootsi keele tund liikus meil neljapäevale. Seekord õppisime grammatikat. Lause ehitust. Lõpuks ometi üks reegel rootsi keeles. Tegusõna on alati teisel kohal.

Sain oma töökaaslaselt kaks rootsi keelset lasteraamatut nii et pühapäev läks raamatut lugedes või õigemini tõlkides esimene oli midagi Pelle läheb kooli - sain vähemalt pealkirjast aru, vähemalt ma arvan nii. Teine raamat loomulikult kõigile teada tuntud Pipi Piksukk. Alustasin Pelle raamatuga.

Reede oli mul siis esimene date. Muahhhaaaaa. Aga sellest mõni teine kord.

Kõik tuleb ise järgi proovida mida huvitavat maailmas tehakse. Siin siis minu pasta ja mis on asja juures kõige toredam. Nimelt pastat taldrikusse tõstes oled alati kindel et saad vastavalt tõstetud kogusele ka sobiliku koguse viinereid.













Supper lahendus ja spagetid ei lähe omavahel nii sassi, seega on neid kergem taldrikusse tõsta. Ja magustoiduks mustika muffinid. Nämma.

Sattusin vanadele headele Chuck Norrise naljadele. Siin siis minu meelest parimad. Mõned uued mõned aegumatud vanad.

Chuck Norris makes onions cry.
Chuck Norris can build a snowman out of rain
Chuck Norris can drown a fish.
Chuck Norris doesn't have hair on his testicles, because hair does not grow on steel.
It takes Chuck Norris 20 minutes to watch 60 Minutes
In an average living room there are 1,242 objects Chuck Norris could use to kill you, including the room itself.
Chuck Norris can draw a triangle with two lines.

Dear Harry Potter,
If it takes me 8 damn movies to kill a lame, bald villain, I would give people their money back.
Sincerely,
Chuck Norris

When Chuck Norris exercises, the machine becomes stronger!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home