Sunday, October 21, 2012

Curlingu äss on sündinud!


Teisipäeval (16.10.2012) sain oma väikese nunnu (minu auto) tagasi. Oli kenasti sõidukorras ja talverehvid all. Aga just sõidukorras ja mitte ideaalses korras. Nimelt kui ma oleks soovinud teda ideaalsesse korda siis oleks see maksma läinud 17 000 sek. Ma olin nõus sõidukorras autoga :D. No ma tean et ühe amordi võiks ära vahetada ja siis aknapesu vooliku võiks ka ära vahetada ja ilmselt nad leidsid selliseid asju veel ja veel, aga kui need asjad ei karju ja saan sõita siis las nad veel praegu olla.


Õhtul sain kirja, et korter mida eelmine reede vaatamas käisin, seda ma ei sa. No seda oligi arvata :) Nii et jaht jätkub!

Reede hommikul sain üllatuse. Nimelt oli mul postkastis kiri meie Kanada mäeinsenerilt kes kirjutas mulle, et majandusaasta muudetakse. (Minul muidugi kõik plaanid tehtud järgmiseks aastaks). Kui meil muidu oli 1 detsember kuni järgmise aasata novembri lõpuni. Siis nüüd on plaan üle minna 1 jaanuarist- detsembri lõpuni. 2013 majandusaasta on meil seega plaanitud 1 dets 2012 kuni 31 dets 2013. Seega 13 kuud ja siis algame esimesest jaanuarist.
No tore et ma siis ka seda teada saan J. Küsisin siis Lena käest et kas ta on kuulnud ja ta ütles, et jah on kuulnud aga raamatupidajate käest. Mitte otseselt koosolekutel. No vähemalt seegi hea, et ma ei ole koosolekul midagi maha maganud :D. Läksin siis küsisin meie raamatupidajalt üle. Tema siis ütles, et see majandusaasta on 13 kuud ja järgmine algab 1 jaanuarist. Segadust kui palju. Nii et juhtub selliseid asju igal pool et info ei liigu.

Reede õhtul kell 18 algas curlingu kursus algajatele. (Nii nagu golfis on vaja rohelist kaarti on curlingus vaja sinist kaarti, et saaksid vabalt igal väljakul mängida). Kella 18-21.00. Kõigepealt teooria, reeglid. Ja siis väljakule harjutama. Kuskil tunni harjutasime liuglemist ja siis kividega sihtimist. Ma arvan et kividega jääl mängimine on põhjamaal elavale mäendusinimesel igati sobilik spordiala J. Lõpus saime veel infovoldikud.
Kuna mu Rootsi keel veel väga ladus ei ole. Siis võtsime tähtsamad punktid inglise keeles läbi.

Laupäeva hommikul kell 9 algas kursuse teine päev ja kestis kuni kella 15.00. Veel teooriat, reegleid, harjutamist. Kursuse edukaks läbimiseks tuli vastata küsimustele ja siis teha praktiline test. Küsimuste vastamiseks anti aeg ja siis vaatasime koos veel küsimused läbi, nii et see polnud mingi eriline test. Pärast teooriat tuli praktiline test. Praktika test koosnes kolmest osast. 1 osas tuli kivi saada kaitsesooni. 2 osa kivi tuli saada punktisooni ning 3 osas pidi ringi keskelt teise kivi välja puksima. Iga osa sooritamiseks oli 8 kivi.

Esimese kivi veeretasin veidi liiga kaugele ja sain ta punkti sooni. Aga see siis läks arvesse kui punktisooni kivi. Teise kivi sain kenasti kaitsesooni ning kolmandaga puksisin kenasti ringis oleva kivi sealt minema. Kiidan ennast ja ütlen et olin väga tubli. Meie 5 liikmelisest grupist oli ainult 2 kes said 3 kiviga hakkama. JA loomulikult mis kõige tähtsam, Per`ile tegin ära J

Nii et nüüd on meil olemas sinine kaart ja luba väljakul curlingut mängida.

Kursuse lõpus tegime ka esimese tõelise võistlusmängu. Kui tavaliselt mängitakse neli nelja vastu siis meie mängisime kolm kolme vastu.
 Esimene voor läks hästi ja saime kolm punkti. Teist vooru alustasin mina ja olin nii põnevil et unustasin oma libisemissussi jalga panna. Nimelt esimeses voorus pärast oma kivide veeretamist võtsin sussi ära et harjaga nühkimisel paremini jääl püsida ja kui oli jälle minu kord kive veeretada unustasin selle tagasi jalga panna. 
Oh mind küll. Sain küll kivid punktisooni veeretada, aga käsin kõigil kolmel korral käna ja siis kui oli minu kord harjaga jääd nühkida hakkasin sussi jalast ära võtma, aga mida pole on suss. Siis taipasin, miks ma nii äpu oma kiviveeretamisel olin. Libisemissussi polnud jalas :)
Kolmandas voorus oli suss jälle jalas ja käik läks nii nagu libedal jääl minema peab! Mängu võitsime 6:0

Nädala tarkusetera tuleb curlingu kursuselt:
Kui libe ei ole siis ikka ei libise! 

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home