Tuesday, March 20, 2007

Nyyd on siis kuulus kaevurite pubi ka kylastatud. kaisime seal eelmine kolmapaev. enne karaoke pidu, mis pidi algama kell 21.00 korraldasid hollandalsed meile seal 6htusoogi. Vaga maitsev. Baari reeglid. Esimene jook on tasuta kui astud sisse ja kombeks on baarmanil katt suruda. Pubi on seest kyllaltki vaike, aga mahutab palju haid tudengeid :D.
Olin pubis kuni karaokeni ja siis lahkusin, sain autoga. Olin pisut vasinud eelmisest 6htust ja Neljapaeval ekskursioon CAT algas lahkumisega kell 6.00. Tehasesse s6itsime kuskil 3.5 h kuna belgias olid metsikud liiklusummikud. Kylastus oli vagev. Reedel peale kooli sain ka siis l6puks endale ratta- minu vaike ka"ula :). nagu ma teda hellitavalt kutsun. Topp kiirus mis valja annab on 10 km/h kui hakkad kiiremini vantama siis kaob pedaalidest ylekanne ja vantad tyhja 6hku :). Reede 6htul kaisime kinos Blood Dimond it vaatamas. Laupaeval ja pyhapaeval kirjutasin oma artiklit.
Esmaspaeval kirjutasin Rio Tintole et mua ei ole saanud mingit vastust ja siis vastatti, et kuna nad mu posti aadressi ei teadnud, saatsid nad mu kirja Inglismaale ja Hansule aga ma pole nendelt midagi kuulnud ja nyyd siis saatsid koopia tallinnasse ka. Oeh jah oleks ju v6inud lihtsalt e- mailis oelda. Nii et olen ikka veel teadmatuses, aga sisetunne ytleb, et ma seda ei saanud.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home