Monday, March 12, 2007

Delft

Hei, hei. No nii. l6pujks siis kohal.
Minu lend Hollandisse pidi aset leidma laupaeval, aga nagu m6ned juba teavad jain ma lennukist maha. Lugu siis jargmine: Kui ma oma lennukipiletid katte sain vaatasin, et et lennu aeg 16.55. LAupaeva hommikul oli mul juba k6ik ilusti pakitud ja tsillisin niisama. Miskiparast tuli m6te, et v6ik ikka korra veel pileteid vaadata. Ja mis ma nagin, arrival 16.55 aga kus siis depature??? Paaanika!! Lennuk lahkub kell 15.15. Tellisn takso ja olin lennujaams kell 14.55. Aga hilja liiga hilja check in suletakse 35 min. enne lendu ja m6nel isegi 45. Egas midagi, saanud yle esialkgsest vihast enda vastu, et kui loll ikka v6ib olla :D ostsin uue pileti, mille hinda ma ei nimeta, :D pyhapaevaks.
Nii saingi yhe m6nusa paeva veel kodus veeta.
Pyhapaeval olin juba varakult lennujaamas ja k6ik sujus hasti, lennukis pakuti syya ja juua nii et lahe. Amsterdamis ostsin ka uue rongipileti Delfti. Sain varasema rongi, aga see oli ymberistumisega. Oi kuidas see mulle ei meeldi. pead koguaeg narveerima, millal maha minna ja kas uus on ikka 6ige rong. Sain 6iges kohas maha ja siis kella aja jargi vaatasin, et see rong peaks Delfti minema. Silti ma kuskil ei nainud. Astusin siis rongi ja 7 minutit enne arvatavat kohalej6udmise aega ikka kysisin igaks juhuks, kas rong laheb Delfti. Oligi 6ige rong.
Delftist v6tsin taksko ja s6itsin haagiseparki, kus on mei majutus. Elan koos Rosei ja kanadakaga ning mul on oma tuba. Vagunid on suht vaiksed, aga pole hullu, kaks magamistuba ja siis suurem ruum ning ko"o"k on uksest elutuppa liikudes mo"o" da koridori. Elame k6ik EMC omad suht k6rvuti ainult britid on veidi eraldi.
Esmaspaeva hommikul jalutasime kooli (u 30-40 min.). Koolil on uus hoone ja ehitus veel vaikselt jatkub. Hommikul oli meil tutvustus dekaani ja 6ppeosakonna direktori poolt. Peale seda viidi meid arvuti ruumi, kus hakkavad olema k6ik meie loengud. Ning siis juba Mineral Economics loengud. Saime ka juba l6unaks esimese vaikse yl. Koolipaevad hakkavad olema pikad v6rreldes UK. Iga paev umbes 9-17.
Delftis elab 100 000 inimest ja 25 000 nendest on yli6pilased. Linn tundub esimesel silmapilgul yldiselt kena- ei mingeid suuri pilvel6hkujaid ja loomulikult palju vett :D. Tulpe veel ei ole nainud kylla aga nartsisse :D. Eks tana yritan ka veidi meie haagiseparki uudistada ja ymbrust uurida.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home