Wednesday, February 28, 2007

Eksamid

Eelmine nädal oli mul siis intevjuu Rio Tinoga :D olin järjekorras viimane. Tunne on positiivne ja ise olen küll rahul esimese tõelise intervjuu kohta ning veel inglise keeles. Igaljuhul sain sealt väga kogemuse missuguse. (Sain ka intervjuu kutse Anglo American firmalt. Aga olen sell ajal juba Eestis nii et ütlesin ära kuna peaksin kulutama 3 päeva, sest lennukid ei käi tihti). Ruumis oli neli inimest. Küsiti, miks ma valisin mäenduse ja mis mulle mäenduses meeldib ja mis mitte. Paluti rääkita oma magistritööst, Kuidas ma ennast kirjeldaksin, minu eelmised kogemused ja midaq ma sealt õppisin. Need on esimesed mis meelde tulevad :D
Neljapäeval oli meil ekskursioon "China Glay" karjääri ja õhtul oli meil väike BBQ. Ning nagu UK s kombeks hakkas loomulikult vihma sadama, aga vähemalt esimesed liha ja vorstid saime ilusti grillitud.
Nädalavahetus on läinud õppimis tähe all, lõpetasin ka oma teise projekti ning nüüd veel ainult üks jäänud, mille tähtaeg on 9 märts. (Kuna meil nüüd üks nädal vaba siis eksamid ja loengud on kokku surutud.
Esmaspäeval oli veel viimane loeng lõhkamisest ja teisipeäval oli kool kella 17. Project management and Finance.
Ülikoolis on ikka hullem bürokraatia. Enne eksamit pead laskma oma taskuavuti kontrollida kui on ok siis saad sellele rohelise kleebise. Progrsammeeritavad arvutid ei ole lubatud. Sõnaraamatud pead andma päev enne eksamit ära ja eksamil leiad selle enda laualt. Klassi sisenendes on juba kohad kes kus istub ära jaotatud numbritega. Eksami lehele kirjutatakse ainult numbrid ja mitte nimed nii et õppejõud ei tea kelle tööd ta hindab, mis on tegelt päris hea.
Homme sis (29.02.2207) viimane eksam siin. Jehuuuu. Ootan juba millal saan lõpuks ometi lund katsuda :D ja tunda mõnusta külma.

1 Comments:

Blogger Reil said...

palju õnne intervjuu puhul! homme saame koos sinu rõõmu tähistada!!!
;))))))))

6:46 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home