Saturday, February 10, 2007

Raadiostaar


Ehee, BBC raadio kodulehel on üleval meie raadio intervjuu ja ka jutt ning mõned pildid ja mina säran kohe ilusti seal oma punase Mäeringi pusaga. Jutt asub: http://www.bbc.co.uk/cornwall/content/articles/2007/02/05/mining_students_feature.shtml

See nädal on olnud suhteliselt rahulik. Saime kätte oma esimese projekti Dip programmiga. Olen ka veidi tõbine, arvatavasti eelmisest nädalavahetusest, kui käisime ranniku ääres. Slawk siin õpetas mind sibula siirupit tegema ja see pidavat külmetuse vastu aitama. Loodame parimat.

Teispäeval ja neljapäeval olid meil väiksed sünnipäevad Hein ja James. Mina lürpisin rahulikult teed :D.

Saime ka Rio Tintolt vastused ja olen oodatud intervjuule 21 veebruaril. Jeeeeee.

Neljapäeval proovisin siis esimest korda elus ka autosõidu Inglismaal ära. :D Autos olime ainult mina ja Tina ja kilomeeter enne kodu ütlesin, et tahaks ikka ära proovida, kuidas on kui rool on valel pool ja sõitma peab ka valel pool. Jõudsin ilusti koju :D
Ootan juba Eesti lumist talve, mil siin sajab ja on tuuline,vahle on ka päike. Ilm muutub iga 30 minutiga. Tõeline Cornish weather!





0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home