Monday, October 30, 2006

Vaals

Olen elusalt ja tervelt Vaalsis (meie elukoht kaheks kuuks). Väga lahe koolis käime Saksamaal Aachenis aga elame Hollandis Vaalsis. Nüüd siis pisut minu reisist Saksamaale. Laupäeva hommikul kell 4.30 äratus. Kell 5 takso peale. Muide sama taksojuht, kes viis mind laevale kui Eestis käisin. Väga pikk järjekord oli lennujaamas jõudsin sinna kuskil 5. 15 ja oma pagasi sain ära anda 5.55. Kontrollis hakkasid caterpillari saapad muidugi lõugama, nii et pidin väravast tagasi minema ja saapad ära võtma. Uuesti saapad jalga toppinud läksin kohe lennukisse. Kuna Eestis oli mõnus torm samal ajal, arvasin, et äkki ka lennud tühistatakse, aga ei kõik oli norm. Lõpuks hakkas lennuk liikuma, sõitis raja lõppu, pööras siis ringi ja hakkas kiirust koguma. Saime mast lahti ja polnud väga vigagi. Kuskil 5 minuti pärast hakkas juba veidikene raputama ja aina üha tugevamini, kuni äkki käis lennuk järsku ühele ja siis teisele poole kaldu. Rahvas karjatas ja väike paanika. Korra mõtlesin küll et nüüd kukume alla, aga ei kui saime pilvedest ülespoole oli kõik rahulik. Maandumisel raputas ka ikka kõvasti, aga mitte nii nagu tõusmisel. Soome lennujaamas läksin oma pagasit ootama, no mida ei tule seda ei tule. Korra siis torgatas mõte, et äkki läheb otse teisele lennukile. Õigus mul oligi- käisin küsimas. Nii et jälle siis kontrollist läbi- olin juba valmis oma saapaid jalast võtma. Aga polnudki vaja. Soomes ei piiksunud midagi :D. Väravajuures kohtusin Tina j Anttiga. Lend Saksamaale oli väga mõnus ja sujuv. Düsseldorfist sõitsime rongiga Aachenisse. Rongijaamast otsustasime võtta takso valisime välja kõige suurema kuna meil oli palju asju. Meil aga paluti valida esimene takso, mis oli küllaltki väike ja taksojuht ei teadnud kohta kuhu me tahtsime minna, nii et teine taksojuht seletas. Olles vaevu mahtunud oma kompsudega taksosse alustasime sõitu. Taksojuht oli sõbralik ja üritas juttu ajada, aga meie saksakeel ei olnud just kõige parem. Kolme peale ikka saime midagi aru. Vahepeal üritas t ka inglise keeles rääkida, siis ei saanud midagi aru- Meie Tinaga taga ainult muigasime. Jõudsime kämpingusse, kus taksojuht pidi tagurdama ja autot ümber keerama. Oh jumal see võttis tal mingi 15 min aega. Kogu aeg sõitis üle teepeenra kivide. Lõpuks ikka saime ümber keeratud ja saime ka tubade võtmed. Elame 4 pungaloos. Ühes on 3 tuba- kuus voodit. Elutuba ja avatud köök. Meil on tüdrukutega üks. Olen Roseiga ühes toas, teisel korrusel ja meil on kõige suurem tuba :D Kuna tema saabus siia juba reedel siis ta sai esimesena valida. Pannud asjad tuppa läksime poodi ostsime süüa ja mõned odavad õlled. Kokkasime ja lebotasime niisama laupäeva õhtul. Täna pühapäeval lõpetasin hommikul oma ekskursiooni raporti. Siis käsid meil sakslased ülikoolist külas ja tõid meile süüa, leiba saia, pastat, kohvi teed. Nüüd on kõigil leiva uputus, kuna enamus käisid juba eile ise poes. Igal juhul väga kena žest. Õhtul kell 18 viidi meid väiksele saunapeole. Kust esimesed lahkusid juba kella 20 paiku ja mina olin tagasi umbes kell 21.30. Homme algab kool kell 8.45 ja loodan et saan ka blogi seal postitada, sest siin meil internetti ei ole. Selle eest saame aga tasuta ujulas ujumas käija. Nagu näha saimegi kolis netti kasutada. Saime ka oma läpakad. :D. Kolmapäeval on meil vaba päev kuna siis on Saksamaal mingi püha. Jehuuuuuuuuu...