Sunday, September 25, 2011

Palgapäev

Reede oli siis esimene palgapäev, jehuu.

Sain kätte ka oma uhiuue pangakaardi. Arvake ära, mis oli esimene ost mis ma kaardiga tegin? Vastuse leiad jutu lõpust.

Nädal möödus töökalt, midagi eriti huvitavat ei juhtunud, välja arvatud see, et karjääri tõkkepuu oli katki. Selgus et suur pikk rekka oli sealt alt läbisõitnud aga kuna tõkkepuu langeb alla kiiresti, siis ta lihtsalt tabas auto furgooni. No ikka juhtub.

Olen otsustanud hakata oliive sööma, kuna ma ei viitsi neid toidu seest välja nokkida. Siiamaani on läinud project edukalt. Olen kahel korral juba neid söönud. Arvan et asi on lihtsalt harjutamises. Ise ma neid veel vabatahtlikult poest ostma ei lähe.

Teisipäeva õhtul käisin Tinale kaasaelamas bowlingu võistlustel. Neil on käimas firma sisene turniir, kus võistlevad kolmesed tiimid. Alustuseks said nad kohe väga kõva vastase. Aga mäng oli väga põnev esimese vooru kaotasid ja teise võitsid nii et enne kolmandat vooru olid nad viigis. Kahjuks siiski kolmanda vooru kaotasid.

Reedel käisin Tina juures pizzat söömas ja saku originaal maitses pizza kõrvale hästi. Õllevarud hakkavad otsakorale jõudma, nii et kes plaanib lähiajal Rootsi tulla, siis õllekastid on teretulnud :D


Õhtul läksime pubisse ja ma tegin oma kaardiga esimese ostu. No loomulikult oli see õlu. Ma usun et enamus teist arvas õigesti. Nägin pubis ka kahte oma töökaaslast, õigemini kolme. Tegime kas õlut ja suundusime Tinaga koju.

Laupäeva käisin linnas asju ajamas ja kui me Tina juurest lahkusime, siis nägime et üks Volvo oli teeääres kraavis. Ilmselt keegi pidustes natuke rohkem kui oleks pidanud.

Täna linna sõites olin foori taga ja minu taga olevale autole sõideti tagant sisse. Aga tundus olevat väikene kõks. Igal juhul oli mul hea meel, et see minu pisike Volvo ei olnud.

Hetkel otsin aktiivset korterit, aga seda on linna lähedal väga raske leida. Kuna enamus korterid on linna valduses siis on korteritel ootelist. Listi etteotsa saab punktidega, mida sa kogud iga elatud päevakohta Skellefteås. Minul on neid võrreldes teistega ikka väga vähe. Seega on mul võimalus saad korter ainult siis kui keegi teine seda ei taha. Loodan, et Novembri alguseks ma ikka midagi leian. Olgugi siis et linnast veidi kaugemal.

Rootsi keel edeneb visalt kuna see kolmapäev jäi jälle tund ära. Õpetajal oli laps haige. Nii et nüüd ma olen teinud internetist endale iseõpetust. Aga see ei ole ikka päris see kui klassis koos teistega õppida.

Minu palk :)

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home