Tuesday, February 18, 2014

Kes on pildil?


Vaatame hoolega olümpiat ja samal ajal värvime köögikapi uksi. Tore kui köögis on palju kappe kuhu asju panna aga jessas kui palju neid uksi ikka on. Terve korteri põrand on uksi täis. Üks värvib ühes toas ja teine teises toas.
Saime jälle ühe korra värvitud ja seadsime ennast teleka ette olümpiat vaatama. Rootsalased olid võitnud järjekordse kulla. Tehti intervjuu suusa meeskonnaga ja siis hiljem oli kaameras vanem meesterahvas.
Kes on pildil?


Mina siis Per`i käest küsisin et kas sina tead kes on pildil? Tema teab kõiki vanemaid sportlasi nimepidi ja treenereid ja tähtsaid sporditegelasi. Per siis vaatab mulle tõsise näoga otsa ja vastab: “ Jah, see on ju Rootsi kuningas“. Appi! No andke andeks aga ma tõesti ei tundnud teda ära. Minu viimane mälupilt on temast tumedate juustega. Kui Liina Randpere (Raadio Uuno hommikuprogrammi saatejuht ning igati tore ja vahva avaliku elu tegelane- muideks ülihea hommikuprogramm on raadi Uunos, iga hommik töö juures kuulan) ei tea, et Eduard Bornhöhe on Eesti kirjanik siis võite mulle ehk andeks anda, et ma Rootsi kuningat ära ei tundnud. Piinlik, piinlik. Vaatasin igaks juhuks ka president Ilvese pildi üle- tema on õnneks ikka sama nägu ja nägu oli tuttav.

24 veebruar olen Eestis ja tähistan Eesti Vabariigi aastapäeva. Kohtume Toompeal.


0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home