Monday, January 18, 2016

1000 km


Aasta 2016 on märkamatult käes. Lugesin oma eelmist postitust ja selgub et seal lubasin kirjutada uue maja rõõmudest. No nende ”rõõmude” all pidasin ma  silmas muret elektriga. Nüüd on mured lahendatud. Otsustasin et ei hakka pikemalt siin oigama. Kui kohtume ja kellel huvi jätkuvalt, siis võin südant puistata silmast silma.
Väike kokkuvõte siin möödunud aastat. Sündmuseid jagus küllaga ja igati asjalik ja tore aasta. Kolm aasta tippsündmust olid järgmised: jaanuar-veebruar sai käidud Uus-Meremaal- super reis,  oktoobris saime uue maja võtmed ja kolisime oma uude koju ning jääbki kolmas ja viimane suurem sündmus: laskusin oma karjääriga alla, nimelt maa-alla. Alates 1 detsembrist töötan kaevanduse insenerina ja projekteerin stope- eesti keeles võib seda vist nimetada suureks kaevanduse kambriks. Meie stope`id on ca 3-3,5 m laiad, 10-20 m kõrged ja pikkus on väga varieeriv 20 m- 150 m või isegi rohkem. Teen disaini, arvutan mahtusid, puurplaanid, toodangu arvutus ja järelvõrdlus- mis plaanisime ja mis kaevandasime. Meil toimus kolme inseneri vahel rotatsioon, et õppida uusi teadmisi ja esialgne plaan on 1 aasta. Vot siis nii palju eelmisest aastast.
2016 algas rahulikult J olime kodus, Tina ja Kenneth olid külas. Uue aasta lubadusi ma ei andnud. Külla aga võtsin vastu Tina esitatud väljakutse. Kõndida 1000 km 2016 aastal. Ja mitte niisama tööl kontoris või kaeveõõntes ringi siblades vaid eraldi kõndimine mida mõõdame telefoni äppiga Endomondo. Arvesse läheb siis sportlikud tegevused; kõndimine ja golf. Et aasta lõpuks saaks kenasti oma kilomeetrid täis siis nädalas peaks kõndima veidi vähem kui 20 km. Esimesed kaks nädalt olen kenasti oma plaanist suutnud kinni pidada. Isegi siis kui väljas oli -25 tõmbasin aga salli ninani ja vantsisin käredas külmas mõned kilomeetrid. Eks näis kuidas mul motivatsiooni jätkub.  Aega peaks jaguma sest see aasta ma teen rootsi keele koolis õppimisega pausi. Muide eelmine aasta enne jõule oli mul siis gümnaasiumi esimese aasta taseme riiklik eksam. Sain kursuse lõpuhindeks B mis siis meie süsteemis on vist 4. Ise olen rahul.
Ajast veel nii palju et kuna nüüd tundub aega nii palju (rootsi keele õpet ei ole), siis otsustasin proovida uut spordiala. Töökaaslane kutsus mind käsipalli mängima. Olen suht-koht puudust tundnud korra nädalas pallimängust. No nagu Eestis võrku mängisime. Kuna pole siin sellist võrguseltskonda kohanud siis otsustasin töökaaslase kutse vastu võtta ja eelmise nädala esmaspäeval käisingi proovimas. Pärast tööd lugesin kodus kenasti reeglid läbi ja vaatasin veel internetist paari videoklippi ka. Asi selge. J. Väga lahe, kuna ma olen päris palju korvpalli mänginud siis see mäng sobib mulle. Tegin isegi kolm väravat mis läksid arvesse. Käsipallis on 6m joon väravast mille sisse ei tohi astuda (ainult hüpata võib), no see mul läks ikka päris mitu korda meelest ära et seda joont jälgida J. Aga noh esimene kord. Ehk teine kord läheb paremini.
Selleks korraks kõik. Edaspidi üritan kord kuus ikka postitusi teha. Nüüd peaks aega olema kirjutada kui ainult laiskus võimust ei võtaks :D

  

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home